Born with skis

Sendt inn av
TRY
Kunde
Norsk Tipping
Utenlandske bettingselskaper tar andeler fra Norsk Tipping, noe som gir mer til penger til selskaper i Malta og mindre penger til felleskapet og norsk idrett. Det er ikke bra. For å demme opp for dette har NT de siste årene valgt å satse tyngre der de står sterkest, på norsk idrett og norske profiler. Denne kampanjen, nr 2 i rekken, fortsetter å peke på at utlendinger ikke har peiling. Denne gangen gjennom en gjeng amerikanere som ikke skjønner hvorfor Norge er så gode i Vinter-OL. Filmen gikk under OL i Beijing, der Norge nok en gang satte ny medaljerekord.

Bidragsytere

  • Mads Rolland Krogh
    Tekstforfatter
  • Jonas Kopstad Grønnern
    Tekstforfatter
  • Sebastian Rasch
    AD
  • Helge Gjertveit
    Konsulent
  • Cecilie Thue
    Prosjektleder
  • Inge Fosseie
    Formgiver
  • Lars -Kristian Harveg
    AD
  • Harald Zwart
    Regissør
  • Nina Lorentzen
    Produsent