Brølerøret

Sendt inn av
SMFB
Kunde
VG
Medieplassering
VG, Facebook, Snapchat, Instagram
Når en annonsør vil fortelle at de sponser noe, f.eks. en idrettsutøver, blir det som regel med et bilde av "stjernen" og en tekst som sier "Stolt sponsor av...ett eller annet" Da VG kom til oss med brief om å fronte sitt sponsorat av håndballgutta i forbindelse med EM, ville vi derfor utfordre sjangeren, og lage noe som gjør VG til en mer engasjert sponsor. Dette er tross alt Norges største sportsavis, og de er med å skape interesse og engasjement for mange ulike idretter hver dag gjennom sin brede dekning. En viktig del av strategien vår ble å gjøre noe i forbindelse med selve kampene. Det er der slaget står, og det er der engasjementet og idrettsgleden er sterkest. Kan vi bidra til å gjøre en liten forskjell der det teller mest? Øke interessen for kampene og engasjementet i selve kampen? Løsningen ble "Brølerøret". En helt ny måte å heie på, der engasjementet fra norske stuer sendes direkte til tribunen og brøles rett inn i kampen!

Bidragsytere

  • Ine Anett Ask
    Grafisk Design
  • Torstein Drogseth
    Konsulent
  • Nils Hausken
    Grafisk Design
  • Stir Animasjon
    Produksjonsbyrå
  • JCP Event
    Produksjonsbyrå
  • Vjollca Moazzem
    Ansvarlig hos kunde
  • Hans Magne Ekre
    Tekstforfatter
  • Filippa Wille Paulsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Alexander Gjersøe
    Tekstforfatter
  • Vibeke Wiedswang
    Prosjektleder
  • Line Smedstad
    Annet (må beskrives)
  • Andrea Olaussen Jensen
    Grafisk Design
  • Hanan Jahr
    Ansvarlig hos kunde
  • Hilde Øier
    Ansvarlig hos kunde
  • Maria Lima
    Producer
  • Anniken Sletten
    Annet (må beskrives)
  • Simen Torkehagen
    Annet (må beskrives)
  • Man vs Internet
    Webutvikling
  • Håvard Svennungsen
    Annet (må beskrives)
  • Christian Sol
    Lyd
  • Jørgen Westerberg
    Annet (må beskrives)
  • Øivind Lunde
    Annet (må beskrives)
  • Mikkel Alex Såghus
    Annet (må beskrives)