Cocio: Sharing Good Vibes 2019

Sendt inn av
Very Agency Oslo
Kunde
Arla Foods AS
Medieplassering
Betalt spredning: Snapchat, Youtube, Instagram, Facebook
Sjokolademelk appellerer primært til to hovedsegmenter: unge voksne og ungdommer på farta samt barnefamilier. Cocio er et premium produkt med noe høyere pris og mindre omfattende facing i dagligvare enn konkurrentene. Produktet står sterkt i convenience og scorer høyt på awareness i målgruppen m/f 16-25. Markedsaktivitetene ble derfor rettet mot det yngre segmentet, med elever i VGS som primærmålgruppe. I convenience konkurrerer Cocio også mot andre kategorier som mineralvann, energidrikk og iskaffe. Målet var å bygge merkevareverdi i målgruppen, for å flytte Cocio lenger ned i salgstrakten.

Bidragsytere

  • Jens Sjöberg
    Konsulent
  • Tarjei Fossum
    Annet (må beskrives)
  • Fredrik Hagen
    Annet (må beskrives)
  • Camilla Kromli
    Prosjektleder
  • Haakon Hoseth
    Annet (må beskrives)
  • Ask Sunde
    Klipp
  • Audun Bratlie
    Regissør
  • Maria Yun Tjelle Bakke
    Prosjektleder
  • Tharanja Thavapalan
    Annet (må beskrives)
  • Alexander Borg
    Ansvarlig hos kunde
  • Joachim Lützow
    Annet (må beskrives)
  • Terje Dybdahl
    Annet (må beskrives)