De som vet, de vet

Sendt inn av
T/A POL
Kunde
Diplom-Is
Medieplassering
Utendørs, sosiale medier, kino
Kræsj Pink er den mest etterspurte isen i Norge. Siden den forsvant fra markedet i 2012, har fansen nektet å gi opp. Så når isen endelig skulle relanseres, ville vi teste hvor lite som skulle til for at folk tok hintet. De 4 ikoniske fargene ble satt opp på 2 adshells i Oslo i 1 dag. Budskapet “De som vet, de vet”, skulle treffe den indre kjernen og indirekte oppfordre til å spre beskjeden videre til andre som “ikke visste”.

Bidragsytere

  • Erlend Løfald
    Art Director
  • Sindre Holmedal Johnstad
    Tekstforfatter
  • Monika Augustsson
    Konsulent
  • Ina Carin Egelandsdal
    Prosjektleder
  • Thomas Eklo Skaara
    Grafisk Design
  • Andrea Engum
    Grafisk Design
  • Elle-Beth Lønnestad
    Producer
  • Jonas Thorstensen
    Filmfotograf