De viktigste minuttene

Sendt inn av
Dinamo AS
Kunde
Stiftelsen Norsk Luftambulanse
Medieplassering
Print og TV
Målet med denne kampanjen var å revitalisere samfunnsoppdraget til Norsk Luftambulanse, samt skaffe nye medlemmer i årene som kommer. Vi definerte en kommunikasjonsplattform som i mindre grad enn før handler om NLA og helikopter, og i større grad fokuserer på verdien av NLA for folk flest. Det har også vært et mål å gjøre NLA relevant for yngre grupper enn de som normalt var støttemedlemmer. "De viktigste minuttene" er en kampanje som handler om å minne folk om forskjellen på tid og livsviktig tid - og minne om at livets viktigste øyeblikk kanskje ikke handler om de situasjonene man tradisjonelt tenker på.

Bidragsytere

  • Carl Bækken
    Konsulent
  • Henrik Sæther
    Art Director
  • Henrik Hagelsteen
    Tekstforfatter
  • Inge Fosseie
    AD-assistent
  • Anne Gro Carlsson
    Prosjektleder
  • Tonje Østbye
    Byråproducer
  • Marcell Leilienhof
    Fotograf
  • Marcell Leilienhof
    Filmfotograf
  • Toxic
    Klipp
  • Atle Halstensen/Scene Kvelder
    Musikk
  • Toxic
    Lyd
  • Pål Drage
    Annet (må beskrives)
  • Knut Ulvensøen
    Ansvarlig hos kunde
  • Ivar Vereide
    Annet (må beskrives)
  • Lis Lonning
    Grafisk Design