Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Deg X Fretex kampanjen handler om å sette det å gi klær til Fretex i et nytt lys. For når du slipper klær i en Fretex-boks, så “slipper” du egentlig din egen kolleksjon. Klærne havner i butikk, og du har kuratert den kolleksjonen. Målet er å vise hvor mye fint som gis, og å gi folk lyst til å gi fine ting. Kampanjen viser alle de eksklusive samarbeidene Fretex gjør med tusenvis av mennesker hver eneste dag. For ingen har flere og mer unike bidragsytere til å skape sine kolleksjoner enn Fretex. Et utvalg av disse ble presentert med bilder på plakater, lastebiler, og bokser, mens vi i butikk kun brukte navn i tilknytning til plaggene. <br />I et utvalg butikker kunne man også merke plaggene med navnet sitt i samme stil som kampanjen når man donerte klær.