"Den følelsen"

Sendt inn av
Liv Ida Mortensen Behrens
Kunde
Future Home
Glemte jeg å skru av kaffetrakteren? Låste jeg døra? Stod ovnen på når vi dro? Den urolige følelsen du får når du er usikker på om du har dratt fra hjemmet i trygg tilstand. Og den eneste måten du kan roe deg ned på er å dra hele veien hjem for å sjekke. Vi ønsker å nå unge mennesker i etableringsfasen, som er på utkikk etter et nytt hjem. Denne målgruppen er som kjent noen av de hyppigste brukerne av smartphones. Vi bruker Snapchat et format målgruppen kjenner seg igjen i. Future Home legger ut branded stories på Snapchat med eksempler på ”Den følelsen”-historier. Via dette formatet engasjerer vi målgruppen til å dele sin story med oss for å ha muligheten til å vinne et smarthus.

Bidragsytere

  • Kristina Nyjordet
    Grafisk Design
  • Liv Ida Mortensen Behrens
    Art Director