Den kaprede podcasten

Sendt inn av
Creuna AS
Kunde
Oslo kommune
Medieplassering
Podcastene: Kommentarfelt med Tore og Adam, Tusvik og Tønne, Tvillingterapi med Vita og Wanda og Må på behandling med Morten Ramm
Kun 63 prosent av Oslos befolkning stemte ved forrige Kommunestyrevalg og valg til bydelsutvalg. Særlig var det de yngste velgerne som ikke benyttet stemmeretten. Dette ville kommunen gjøre noe med For å treffe de yngste velgerne tenkte vi det var smart å benytte en kanal som de benytter hyppig. Over 80000 unge podcastlyttende Oslo-boere var vitne til kapringene i uken før valget. Og valgdeltakelsen økte med over 10 % for de de unge under 24 år.

Bidragsytere

  • Anders Asheim
    Art Director
  • Gunilla Ditlef-Johansen
    Prosjektleder
  • John Aurtande
    Konsulent
  • Ingvild Åsgård
    Ansvarlig hos kunde
  • Petter Andersen
    Tekstforfatter