Den Moderne Folkeligheten

Sendt inn av
Isobar Norge
Kunde
Aegis Media
Aegis Media består av 4 byråer innen 3 fagområder, med 130 ansatte. Mye kunnskap samlet under ett tak. Hvordan dele dette? Gjøre en av de mest omfattende trendanalysene i Norge og gi den ut i bokform! Hvorfor? Fordi folk flest er ikke lenger hva folk flest var. For alle som jobber med markedsføring, kommunikasjon og innovasjon er det essensielt at vi tar innover oss disse endringene, for den gamle folkeligheten kommer aldri tilbake. Hvordan? Boken skulle gjøre et, for noen, litt kjedelig materiale som grafer og statistikk interessant og morsomt å sette seg inn i. 'Fjell' og 'fast forward' er overordnet tanke bak designet og bokens illustrasjon på norsk + folkelig + moderne. Instagram er det mest moderne, folkelige fenomenet innen fotografi i 2012, og alle ansatte i Aegis Media ble bedt om å ta instagrambilder av noe folkelig moderne til boken. #denmodernefolkeligheten

Bidragsytere

  • Carat, iProspect, Isobar, Vizeum
    Annet (må beskrives)
  • Paal Fure
    Annet (må beskrives)
  • Marius Jensen, Vizeum
    Annet (må beskrives)
  • Jennie-Ann Hansson, Isobar
    Grafisk Design
  • Taran Steen, Isobar
    Grafisk Design