Den røde løperen

YW Gkljn Y Strenge Stella SOME og livesending Content
YW Gkljn Y Strenge Stella Temaoversikt
YW Gkljn Y Behind the scenes
YW Gkljn Y Live 2
YW Gkljn Y Invitasjon annonser
YW Gkljn Y Invitasjon
YW Gkljn Y Native ads
YW Gkljn Y Sending
YW Gkljn Y Live
Sendt inn av
R8 Edge
Kunde
Anicura Dyresykehus Oslo
I juni åpnet nye AniCura Dyresykehus Oslo, et «state of the art»-sykehus for våre firbente venner. Vi ble utfordret – hvordan skape oppmerksomhet rundt åpningen under koronarestriksjoner? Det ble et digitalt kampanjeløp med høy showfaktor, der vi rullet ut den røde løperen for AniCuras VIP-gjester: De firbente. Fortjent oppmerksomhet i en tid med høy aktivitet i sosiale kanaler roper på kreativitet, spissede budskap og strukturert planlegging. I tett samarbeid med engasjerte AniCura-ansatte idéutviklet vi et direktesendt åpningsshow, i beste digitale sendetid. Spekket med gode råd til katt- og hundeeiere og Strenge Stellas sjarmerende pekefinger. I forkant av åpningsshowet produserte vi en rekke innslag fra det spesialiserte sykehuset. Vi fulgte operasjoner, intervjuet spesialister og dokumenterte hvor godt dyrene blir ivaretatt når de trenger det som mest. Over 20.000 har vært med på den digitale åpningen av det nye dyresykehuset. Målgruppene for AniCura Dyresykehus Oslo er både dyreeiere og henvisende veterinærer. Den røde løperen ble rullet ut i native annonsering på både VG og Aftenpostens digitale flater, målrettet etter geografi og alder. Sykehusets kvaliteter ble godt fortalt i content-annonse i Aftenposten. Åpningsshow og informasjon om det nye dyresykehuset ble annonsert og omtalt i egne flater, som nyhetsbrev, nettsider og sosiale medier.

Bidragsytere

  • Sasja Elisabeth Rygg
    Markeds- og kommunikasjonsansvarlig, AniCura Norge
  • Thomas Flogstad
    Kreativ leder / Prosjektleder
  • Yvonne Aasbø
    Rådgiver
  • Cecilie Feen
    Tekstforfatter
  • Ove Sandersen
    Fotograf / FX
  • Espen Grimgsgaard
    Livestream