"Den siste som ser – Dørvakt"

Sendt inn av
Bates United AS
Kunde
Helsedirektoratet
Medieplassering
TV3 og TVNorge
Som en del av årets store alkoholkampanje ble denne ene av to filmer benyttet for å nå den yngre delen av utelivsgjengerne. Filmen gikk på TV3 og TVNORGE. Filmen skulle i en relevant kontekst fungere som en effektiv påminner om en sannhet som mange kjenner seg igjen. Målet var således å få folk til å moderere sitt alkoholkonsum, samt øke aksepten for regelverket som blir håndhevet av utestedenes dørvakter.

Bidragsytere

  • Petter Andersen og Anders Asheim
    Annet (må beskrives)
  • Katja Krogh og Anders Asheim
    Art Director
  • Petter Andersen og Jørgen Laurè
    Tekstforfatter
  • Per Christian Huse
    Konsulent
  • Marianne Sørlie
    Prosjektleder
  • Bacon OSL
    Produksjonsbyrå
  • Marie Kristensen
    Regissør
  • Pias Semb
    Producer
  • Gambit Hill+Knowlton
    Annet (må beskrives)
  • Maj Berger Sæther
    Ansvarlig hos kunde