"Den siste som ser"

Sendt inn av
Bates United AS
Kunde
Helsedirektoratet
Medieplassering
D2, Dagbladet Magasinet, VG Helg, Aftenposten A-magasin,
Som en del av årets store alkoholkampanje ble annonser i helgemagasiner (D2, A-Magasinet, Dagbladet Magasinet, og VG Helg) benyttet for å treffe utelivsgjengere rett før de skulla ta fatt på helgens festligheter. Annonsene skulle i en relevant kontekst fungere som en effektiv påminner om en sannhet som mange kjenner seg igjen. Målet var således å få folk til å moderere sitt alkoholkonsum, samt øke aksepten for regelverket som blir håndhevet av utestedets dørvakter.

Bidragsytere

  • Petter Andersen og Anders Asheim
    Annet (må beskrives)
  • Katja Krogh og Anders Asheim
    Art Director
  • Petter Andersen og Jørgen Laurè
    Tekstforfatter
  • Per Christian Huse
    Konsulent
  • Marianne Sørlie
    Prosjektleder
  • Dag Spant
    Fotograf
  • Gambit Hill+Knowlton
    Annet (må beskrives)
  • Maj Berger Sæther
    Ansvarlig hos kunde