Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Kondomeriet ønsker å oppfordre nordmenn til å leke og utforske mer. Ulike verktøy gjør ulike jobber, som igjen gir ulike resultater. Sånn er det også med sexleketøy. Utfordringen er å fortelle dette på en måte som gjør at vi får vist budskapet på tv (en av de få kanalene Kondomeriet får lov til å reklamere på). <br /><br />Derfor valgte vi å vise ulike måter å komme på, på den helt "ordinære" måten. Dermed kan voksne trygt se filmene på tv, uten at det blir kleint for barna som ikke har lagt seg ennå. Èn av filmene (Kommer Aldri) ble delt opp i 3 "episoder" og sent i samme reklamebolk. På denne kryptiske måten vekket vi interessen til tv-titterne ved at de måtte lure på hvorfor mannen sitter og venter, helt til siste del av reklamebolken, da man får svaret.