Det er taco - det er First Price

Sendt inn av
LOS & CO AS
Kunde
First Price
First Price har helt siden 2003 vært kjent for å være et billig alternativ i NorgesGruppens dagligvarekjeder, men aldri har merkevaren kjørt sin en egen kampanje – inntil nå. Konseptet tar opp kampen mot matsnobberiet, det er han irriterende snobbeungen i barnebursdagen, svigermor med høye krav til søndagsmiddagen din eller date’en som «har vært mye ute og reist og har opparbeidet seg et kulinarisk repertoar, foråsidesånn», så finnes det mange matsnobber der ute som aldri hadde lagt et produkt fra First Price i handlevognen, og de skal vi heller ikke overbevise … Vi skal snakke de til som har skjønt at First Price er billigst, og at produktene funker. First Price legger ikke til noe, eller gjemmer seg bak noe. De påstår ingenting, bare konstaterer et faktum. Med denne kampanjen er de fulle av selvtillit, kombinert med glimt i øyet, noe som kler dem godt.

Bidragsytere

  • Anniken Gauslaa
    Prosjektleder
  • Marianne Knutsen
    Planner
  • Hedvig Haraldstad
    Kreatør
  • Andre Unneland
    Media
  • Caroline Nordby
    Kreatør
  • Even Hafnor
    Regissør
  • Mette Waarberg
    Produsent
  • Espen Haugen
    Planner