Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
First Price har helt siden 2003 vært kjent for å være et billig alternativ i NorgesGruppens dagligvarekjeder, men aldri har merkevaren kjørt sin en egen kampanje – inntil nå.
Konseptet tar opp kampen mot matsnobberiet, det er han irriterende snobbeungen i barnebursdagen, svigermor med høye krav til søndagsmiddagen din eller date’en som «har vært mye ute og reist og har opparbeidet seg et kulinarisk repertoar, foråsidesånn», så finnes det mange matsnobber der ute som aldri hadde lagt et produkt fra First Price i handlevognen, og de skal vi heller ikke overbevise …
Vi skal snakke de til som har skjønt at First Price er billigst, og at produktene funker. First Price legger ikke til noe, eller gjemmer seg bak noe. De påstår ingenting, bare konstaterer et faktum. Med denne kampanjen er de fulle av selvtillit, kombinert med glimt i øyet, noe som kler dem godt.