Det kan være morsomt å spare strøm

Sendt inn av
LOS&CO
Kunde
Hafslund
Medieplassering
TV2, TV Norge
Filmen var en del av en omdømmekampanje for Hafslund. Oppgaven var å øke Hafslund sitt omdømme gjennom å få Hafslund til å fremstå som åpen, ærlig og troverdig ved å gi konkrete råd får hvordan forbrukerne kan redusere sitt strømforbruk på en enkel, varm og sjarmerende måte. Strømsparerådene skulle ikke være noe de fleste kunne iverksette uten store investeringer.

Bidragsytere

  • Jo Espen Johansen
    Art Director
  • Ragnar Roksvåg
    Tekstforfatter
  • Jan Christian Fosseidbråten
    Konsulent
  • Katrine Øiestad
    Prosjektleder
  • One Big Happy Family
    Produksjonsbyrå
  • Hans Petter Moland
    Regissør
  • Mone Mikkelsen
    Producer
  • LOS&CO
    Reklamebyrå