Det skal godt gjøres å spise bare én

52181 262cb original
54215 3e2bd original
Sendt inn av
Per Høj
Kunde
Orkla Confectionery & Snacks
Medieplassering
TV, kino, internett, Storo Storsenter
«Det skal godt gjøres å spise bare én» er ti reklamefilmer med tydelige referanser til vitseprogrammer fra 90-tallet. Filmserien består av korte episoder, teasere, programpromoer og best-of’s, på samme måte som andre, ordentlige tv-programmer. Seerne blir kjent med programleder-Arild, hans sidekick, Kjegla, og gjester som Kjetil Grotland. Alle vitsene som fortelles og utfordringene som gjennomføres handler om at det skal godt gjøres å spise bare én. Ideen bak resten av elementene i kampanjen var å selge inn reklamefilmene som en ekte tv-serie: Vi fikk Brita Møystad Engseth til å anmelde serien og publiserte artikkelen som betalt innhold på Dagbladet, Viafree laget en egen side på strømmetjenesten sin der man kan se alle “episodene”, og programlederduoen, Arild og Kjegla, stilte opp på posesignering på Storo Storsenter.

Bidragsytere

  • Morten Borgestad
    Regissør
  • Glenn Huth Mæland
    Producer
  • Mads Rønold
    Annet (må beskrives)
  • Per Ottar Grotle
    Ansvarlig hos kunde
  • Eiliv Gunleiksrud
    Grafisk Design
  • Ida Skårholen
    Ansvarlig hos kunde
  • Sofia Hasselberg
    Ansvarlig hos kunde
  • Øyvind Waage
    Annet (må beskrives)
  • Sebastian Ludvigsen
    Fotograf
  • Patrik Bergfjord
    Planner
  • Ellinor Larson
    Grafisk Design
  • Philip Lindberg
    Ansvarlig hos kunde
  • Vilhelm Camillus Paus
    Konsulent
  • FUS!
    Produksjonsbyrå
  • Nanna Grønli
    Prosjektleder
  • OMD
    Annet (må beskrives)
  • Christoffer Rontén
    Annet (må beskrives)