Det tøffeste arbeidstøyet på markedet

Sendt inn av
Både Og AS
Kunde
Blåkläder
Medieplassering
P4
Medalje
Gullblyanten 2018
Sølv, Radio / Audio
Blåkläder vil fremstå som det tøffeste arbeidstøyet på markedet, men har begrensede midler til markedsføring. Derfor ble radio valgt som største mediekanal, med et grep som skulle sparke fra seg og eie lufta, og dermed målgruppen som daglig hører på radio på byggeplasser, verksteder, i biler og andre tøffe arbeidsplasser landet rundt.

Bidragsytere

  • Øystein Johnsen
    Tekstforfatter
  • Janne Regine Kunigunde Rugtvedt
    Tekstforfatter
  • Michael Solbakken
    Tekstforfatter
  • Eskil Paus
    Regissør
  • Joachim Sandvik
    Lyd
  • Elisabeth Andonov
    Prosjektleder
  • Ola-Per Ekblom
    Konsulent