DIN FEIL 2009

Sendt inn av
Itera Gazette
Kunde
Statens Bygningstekniske Etat
Medieplassering
Annonser på nett, viral
Informasjonskampanje om universell utforming. Første runde på kampanjen var i 2007, med kinofilmer, youtube-video, avis- og nettannonsering, samt kampanjeside. I 2009 var det fokus kun på digitale medier, nettannonsering og viral-marketing. Det overordnede konseptet om at det er deg det er noe galt med, ikke løsningene, står ved lag: det er DIN FEIL! Ideen tas videre i 2009-kampanjen hvor vi ønsker å vise hva som skjer med menneskeheten på lang sikt om vi ikke endrer løsningene vi omgir oss med. Stikkord er Darwin, evolusjon og mutasjon. Nettstedet skal øke bevisstheten rundt hvorfor universell utforming er viktig, samt gi en god innføring i hva det innebærer. God, medierik informasjon, tilpasset målgruppa (kvinner 35+) har vært målet, som i seksjonen som visualiserer endringsmuligheter i hjemmet med 3d-animasjoner ("Klikk og se forbedringsmulighetene!").

Bidragsytere

  • Mats Jørgen Sivertsen
    Art Director
  • Børge Skråmestø
    Tekstforfatter
  • Mats Jørgen Sivertsen
    Webdesign
  • Mats Jørgen Sivertsen
    Regissør
  • Thomas Engevold
    Webutvikling
  • Thomas Haug
    Webutvikling
  • Tommy Skjønberg
    Annet (må beskrives)
  • Tommy Skjønberg
    Annet (må beskrives)
  • Gimpville
    Annet (må beskrives)
  • Mats Jørgen Sivertsen
    Illustrasjon
  • Mats Jørgen Sivertsen
    Annet (må beskrives)
  • Tamara Cordas
    Webutvikling