DingDong!

Sendt inn av
Nikolai Andersen
Kunde
NRK Super
NRK Super har en visjon om å gi barn en trygg og god mediebarndom. Når vi nå ser at det stadig dukker opp flere skjermbaserte tilbud rettet mot barn, og samtidig at barn og unge tilbringer mer og mer tid foran ulike skjermer, er det tydelig at en trygg mediebarndom handler om mer en nettvettregler og tilpasset innhold for barn. Det handler også om å gi barn vaner som de kan ta med seg resten av livet. NRK Super er medieleverandør som daglig når ut til majoriteten av alle barn på tvers av flere digitale flater. Og nettopp derfor har de også et stort samfunnsansvar. Så hvordan kan NRK Super være med på å skape en balanse mellom en digital og fysisk hverdag? Og kan de benytte sin rekkevidde og kompetanse for å skape en spennende digital løsning som fremmer fysisk aktivitet og lek?

Bidragsytere

  • Nikolai Andersen
    Art Director
  • Kristoffer Hunstad
    Art Director