Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
For at folk skal gjøre smarte og lønnsomme økonomiske valg, må de forstå økonomien sin. Dessuten må de bruke tid på den. Undersøkelser viser at 40 % av nordmenn buker mindre enn 1 time i måneden på økonomi. Det synes DNB som bank, er for lite.<br /><br />Kampanjen var bygget en medienøytral grunntanke og -ide: «Ditt Økonomiske DNA». I hjertet av kampanjen var en ny digital løsning som kartlegger hva som gjør deg, og økonomien din, unik. Ved å kombinere verdens mest anerkjente personlighetstest, Big Five, med en økonomisk helsesjekk, kunne du finne det vi kalte «Ditt økonomiske DNA» - ditt helt unike, økonomiske avtrykk. <br /><br />Basert på «Ditt økonomiske DNA» genererte løsningen en direkte datadreven respons med detaljerte økonomiske råd spesielt tilpasset din helt unike, økonomi. «Ditt økonomiske DNA» ble visualisert og bragt til live i en omfattende integrert kampanje slik at du kunne se og oppleve økonomien din på en helt ny måte. <br /><br />Med denne kampanjen ville vi senke barrierene får å oppsøke rådgivning, for alle. De aller fleste kan ta smartere valg for seg å sine. Uansett hvilken situasjon de er i. Men det som passer for naboene er mest sannsynlig ikke det som passer for deg. Derfor bør du finne ditt økonomiske DNA.