Diverse

Sendt inn av
TRY
Kunde
djuice
Medieplassering
TV, web bannere, Facebook, YouTube, landingsside
Bakgrunn: I et klima der mange aktører snakket om å slå av mobilen, ville djuice vise hvem de var til for: såkalte mobile addicts. Innsikt: Mange unge kan ikke forestille seg et liv uten mobilen. Kampanjeidé: I kampanjen koblet vi denne innsikten til det velkjente fenomenet Pest eller Kolera, og kalte kampanjen Mobildilemma. Kampanjen ble tatt ut på mange ulike flater, blant annet film. I alle uttak ble publikum stilt overfor ulike dilemmaer; ”Hvis du måtte velge, ville du vært uten mobilen i to uker, eller ville du …” Execution: I en kategori der det er vanskelig å skille mellom de ulike aktørene, har djuice skilt seg ut med sitt plastelina-univers. I flere år har djuice vært tro mot dette konseptet, hvor vi bruker plastelina (primært i djuice sine profilfarger), stop motion og lyd til å fortelle historier som skal vinne kampen om de unge mobilkundene.

Bidragsytere

  • Jannecke Østvold
    Producer
  • Linda Tillier
    Producer
  • Preben Moan
    Art Director
  • Marius Nohr
    Webutvikling
  • Camilla Bjørnhaug
    Tekstforfatter
  • Martin Klausen
    Webdesign
  • Sven Jensen
    Konsulent
  • Kjetil Røst Nilsen
    Producer
  • Silje Kjenseth-Wynter
    Prosjektleder
  • Victoria Karlsson
    Webdesign
  • Mona Løkke
    Prosjektleder
  • Peder Jørgensen
    Lyd
  • Maja Ludvigsen
    Annet (må beskrives)
  • Anders Stahlheim Øfsdahl
    Webutvikling
  • Martin Engh
    Regissør
  • Justin Smith
    Annet (må beskrives)
  • Jakob Thommessen
    Producer
  • Hanne Henriksen
    Annet (må beskrives)
  • Gary Cureton
    Annet (må beskrives)
  • Christine Henriksen Aanestad
    Ansvarlig hos kunde
  • Thomas Barre
    Ansvarlig hos kunde