DM for DM

Sendt inn av
Reklamebyrået Ernö AS
Kunde
Bring
Utfordring: Bring ønsket å sende ut en DM som skulle fortelle kreatører i bransjen om at det finnes en ny, fin spesialpris i Gullblyanten, hvor man kan sende inn fine DM-arbeider helt gratis – og samtidig minne om at (selv om Direkte-kategorien har forsvunnet) fine DM-er fortsatt kan premieres i flere av Gullblyantens kategorier. Løsning: En utsendelse til utvalgte personer i landets reklamebyråer, som viser den nye spesialprisen i skjæringspunktet mellom 2D og 3D. Ved å filme utsendelsen med mobilen, kunne man teste hvor fint den nye prisen vil ta seg ut på pulten eller i premiehylla.

Bidragsytere

  • David Richardson
    AD-assistent
  • Odd Rune Farsund
    Konsulent
  • Sindre Veseth Foss
    Art Director
  • Ulrik Solum Waagsether
    Tekstforfatter
  • Trond Vestengen
    Art Director
  • Dagmar Kollstrøm
    Tekstforfatter
  • André De Young
    Illustrasjon
  • Kristin Berge Jahr
    Prosjektleder
  • Finn Christian Stoveland
    Illustrasjon