DN Annonsør

Sendt inn av
Reklamebyrået Ernö AS
Kunde
Dagens Næringsliv
Medieplassering
Magasinet D2
Medalje
Gullblyanten 2014
Diplom, Print
Kampanjen retter seg mot annonsører. Historien om DN som annonsekanal er på mange måter historien om avisens lesere: De er som folk flest i den forstand at de kjøper mat, klær, sykler, biler, feriereiser, møbler og alt annet en trenger. Men for annonsører skiller de seg ut på flere viktige områder – innen flere forskjellige kategorier. Dette er også kampanjens budskap.

Bidragsytere

  • Henrik Sæther
    Art Director
  • Eirik Hovland
    Tekstforfatter
  • David Richardson
    AD-assistent
  • Ingvild Andersen
    Prosjektleder
  • Odd Rune Farsund
    Konsulent
  • Line Fallrø
    Ansvarlig hos kunde
  • Catharina Caprino
    Fotograf
  • Carl-Erik Engelstad
    AD-assistent
  • Finn Christian Stoveland
    Annet (må beskrives)
  • Kirsti Elnæs
    Ansvarlig hos kunde