Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Reklamefilm på TV er i våre dager blitt et tradisjonelt medium - sterkt utfordret av de nye, digitale mediene.
Men går det an å bruke reklamefilm på TV på en helt ny og utradisjonell måte?
For å markedsføre DNBs døgnåpne kundeservice, kjøpte vi samtlige reklamepauser på TV2 - i et helt døgn. Datoen var fredag 19. september og i løpet av ett døgn ble det sendt over tusen filmer der nordmenn delte sine beste tips og råd. Om alt fra A til Å.
2 1/2 time med unikt, brukergenerert innhold, hvor ingen av rådene ble sendt mer enn én gang.
I tillegg produserte vi ni litt lengre mini-dokumentarer (ca 60 sekunder) hvor interessante nordmenn delte sine beste råd.
Se alle filmene på:
judgehere.dognet.no/