Døgnet

Sendt inn av
TRY
Kunde
DNB
Medieplassering
TV2
Reklamefilm på TV er i våre dager blitt et tradisjonelt medium - sterkt utfordret av de nye, digitale mediene. Men går det an å bruke reklamefilm på TV på en helt ny og utradisjonell måte? For å markedsføre DNBs døgnåpne kundeservice, kjøpte vi samtlige reklamepauser på TV2 - i et helt døgn. Datoen var fredag 19. september og i løpet av ett døgn ble det sendt over tusen filmer der nordmenn delte sine beste tips og råd. Om alt fra A til Å. 2 1/2 time med unikt, brukergenerert innhold, hvor ingen av rådene ble sendt mer enn én gang. I tillegg produserte vi ni litt lengre mini-dokumentarer (ca 60 sekunder) hvor interessante nordmenn delte sine beste råd. Se alle filmene på: judgehere.dognet.no/

Bidragsytere

  • Lars Joachim Grimstad
    Tekstforfatter
  • Egil Pay
    Art Director
  • Jonas Grønnern
    Tekstforfatter
  • Lars-Kristian Harveg
    Art Director
  • Camilla Bjørnhaug
    Tekstforfatter
  • Preben Moan
    Art Director
  • Arne Eggen
    Konsulent
  • Diana Jandl
    Prosjektleder
  • Camilla von Borcke
    Prosjektleder
  • Lisa Canneaux
    Prosjektleder
  • Thomas Sømoen
    Webutvikling
  • Anders Stalheim Øfsdahl
    Webutvikling
  • Marius Nettum
    Webutvikling
  • Markus Lind
    Webutvikling
  • Andrea Eckerbom
    Regissør
  • Beate Tangre
    Producer
  • Rebecca Padoin Schrøder
    Producer
  • Janne Espevalen
    Ansvarlig hos kunde
  • Martin Klausen
    Webdesign