Doktor Proktor

Sendt inn av
TRY
Kunde
Aschehoug
Medieplassering
Naturhistorisk Museum (utstilling)
For Aschehoug forlag ga lanseringskampanjen til den siste Harry Hole-boka (”Savnet: Harry Hole”) en kraftig positiv effekt for hele merkevaren Aschehoug – særlig i forhold til viktige målgrupper som forfattere, bokbransje og media. Aschehoug hadde derfor en tilsvarende målsetning med lanseringen av den nye Doktor Proktor-boka. At den også skulle være et showcase for Aschehoug forlag. De la av denne grunn ekstra ressurser i kampanjen for at den skulle profilere Aschehoug som et annerledes-tenkende og moderne forlag i en tid hvor det er tvingende nødvendig for bokbransjen å tenke nytt. Og ikke minst, som et forlag som er framoverlente og flinke til å markedsføre produktene og forfatterne sine.

Bidragsytere

  • Egil Pay
    Art Director
  • Lars Joachim Grimstad
    Tekstforfatter
  • Morten Polmar
    Konsulent
  • Cathrine Wennersten
    Prosjektleder
  • Ole Jakob Bøe Skattum
    AD-assistent
  • Marianne Arnesen
    AD-assistent
  • Kenneth Sværen
    AD-assistent
  • Mette Solberg Fjellheim
    Ansvarlig hos kunde
  • Pjotr Sapegin
    Annet (må beskrives)
  • Kristin Günther
    Annet (må beskrives)
  • APT
    Produksjonsbyrå
  • Knut Skåla
    Flashutvikler
  • Anders Stalheim Øfsdahl
    Webutvikling
  • Markus Lind
    Webdesign
  • Stina Norgren
    Webdesign
  • Annette Werner
    Prosjektleder
  • Både Og
    Produksjonsbyrå
  • Eskil Paus
    Regissør
  • The Pintmaster
    Lyd
  • Jo Nesbø
    Annet (må beskrives)