Doodle your way into chillness

Sendt inn av
LOS&CO
Kunde
Orkla
Medieplassering
Filmen gikk på TV og kino
Bakgrunn: Cheez Doodles ønsket å øke salget hos unge i alderen 15-25 år. Dette er en gruppe som i følge undersøkelser opplever et stort press på å prestere og mestre, selv om de egentlig har et sårt behov for å chille og læxe. Innsikt: Heldigvis er det slik at når man spiser Cheez Doodles tvinges man til å slappe av fordi det tar over både hender, munn og sanser. Cheez Doodles er rett og slett en enkel kur mot stress. Løsning: I ekte «Zon smertestillende krem»-stil lanserte vi derfor Cheez Doodles som en gulglinsende medisin mot hverdagens mas og STREES. Resultat: Resultatet av kampanjen ble 25 % salgsøkning i kampanjeperioden, og 10 % salgsøkning for Cheez Doodles i 2017.

Bidragsytere

  • Kaja Wang
    Art Director
  • Nora Eide
    Tekstforfatter
  • Anders Aakre
    Kreativ leder
  • Benedicte Unhjem Johansen
    Konsulent
  • Pernille Blomsterøm
    Prosjektleder
  • Gaute Hesthagen
    Regissør
  • Rut Solli
    Producer
  • Anders Flatland
    Filmfotograf