Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
I år vil Kondomeriet slå et slag for alle menn og deres sexlektøy. Eller, rettere sagt, mangelen på sexleketøy. For selv om kvinner i Norge har kommet dit at de åpent kan prate om hva de har for noe spennende i nattbordsskuffen, er det ikke sånn for menn. Det er nesten et tabu for menn å fortelle noen at de har en liten sjømannsbrud i klesskapet. Det til tross for at dette selvfølgelig bør være like normalt og akseptert for menn som for kvinner.
Det første vi må gjøre er å snakke om det, og løfte fram temaet. På den måten kan vi starte jobben med å lukke sexleketøysgapet mellom kvinner og menn. For kjærlighet til seg selv er også kjærlighet. Og som i alle andre forhold handler det om å holde gnisten oppe, og innse at alle kan trenge litt ekstra drahjelp en gang i blant.
Kondomeriets fokus på sexleketøy til menn starter med en klassisk kjærlighetshistorie for å skape oppmerksomhet rundt temaet. Siden Kondomeriet ikke kan annonsere på de fleste digitale flater, grunnet regelverket, blir tv og kino ekstra viktige for å skape oppmerksomhet. Men heller ikke her har vi lov til å vise eksplisitte produkter, så det er viktig at vi klarer å skape den nødvendige oppmerksomheten gjennom sterke følelser og godt håndverk.