Elsk Mer

4628 c41c3 original
Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
Coca Cola
Medieplassering
Vist på msn.no på Valentines day
Takeover-banner for Coca Colas leskedrikk MER i forbindelse med Valentines day. Brukeren kunne sende en valentineshilsen fra banneret. Banneret ble vist på MSN kun på Valentines Day. I toppbanneret dunker et hjerte som hjerteslag. I det andre banneret ser vi MER-flasken. Når man muser over flasken, blir hjertet i toppbanneret større for hvert slag, og flasken i det lille banneret begynner å riste, saften sprenger på og spruter så gjennom flasken og opp på hjertet i toppbanneret. Saften renner ned fra hjertet og fyller Elsk MER-logoen under. Inni det store hjertet kan man nå sende en hilsen til sin kjære på valentinesdagen. Mottaker vil få en link, og vil se hele sekvensen som beskrevet, se sin hilsen og så kunne skrive sin egen hilsen. Videre kunne man fylle inn telefonnummer i banner for å få en gratis MER. Ved å fylle inn telefonnummer så fikk man tilsendt en kode på SMS som man kunne levere på nærmeste Narvesen.

Bidragsytere

  • Nina Nedreaas Mediafront
    Art Director
  • Mari Formo Kihle Mediafront
    Tekstforfatter
  • Christian Aune, Mediafront
    Art Director
  • Paul Holliday, Mediafront
    Annet (må beskrives)
  • Peder Nielsen, Mediafront
    Flashutvikler
  • Mikael Eriksson, Mediafront
    Konsulent
  • Lena Solbakken Johnsen, Mediafront
    Prosjektleder
  • Stripe
    Annet (må beskrives)
  • Jonas Nåvik Saxvik, IUM
    Annet (må beskrives)