En del av din hverdag – hver dag.

Sendt inn av
S & B-N
Kunde
Fædrelandsvennen
Medieplassering
Fædrelandsvennen og andre lokale aviser på Sørlandet
Fædrelandsvennen er inne i en løpende utvikling både som leverandør av nyheter fra Sørlandet, og måten de presenterer produktet sitt på. Vår jobb var å skape et langsiktig konsept for merkevaren. «En del av din hverdag – hver dag» åpner opp et bredt kommunikasjonsunivers for Avisen. De fleste Sørlendinger har et forhold til Fædrelandsvennen. Enten som abonnent, tidligere abonnent eller ikke abonnent. Ved å bruke deres stemme sammen med konseptet, kunne vi snakke om ulike temaer på en sjarmerende måte. Kampanjen ble kjørt tungt som panoramaannonser i papirutgaven til Fædrelandsvennen, og mindre annonser i andre aviser.

Bidragsytere

  • Christian Bråthen-Nordland
    Tekstforfatter
  • Jostein Syvertsen
    Prosjektleder
  • Ronny Reisvold
    Annet (må beskrives)
  • Stian Herdal
    Fotograf
  • Roger Lian
    Ansvarlig hos kunde
  • Nina Bråthen-Nordland
    Stylist
  • Christian Bråthen-Nordland
    Art Director