Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Målet med denne kampanjen var å øke oppmerksomheten og kundetilstrømningen til Morgenlevering.
Morgenlevering sørger for at du og jeg får nybakt brød og andre bakervarer levert hjem på døra – slik at både frokosten og matpakken blir en god opplevelse.
GR&EI har vært med og etablert Morgenleverings nye visuelle profil og kommunikasjonsplattform – med ukentlige uttak i både papiraviser, nettaviser, sosiale medier og boards.
Disse to filmene ble laget for å gi Morgenlevering en tydelig stemme på kino, også. Filmene måtte også kunne tilpasses sosiale medier.
Vi ønsket å skape underholdende filmer med stor grad av gjenkjennelse hos publikum.
Utganspunktet er en vanlig familie med to barn som av ulike grunner har stor glede av å kunne bestille brød hos Morgenlevering.
I den ene filmen («Skorper») oppstår det plutselig et behov for å bestille nytt brød til neste dags frokost.
Den andre filmen («Halleluja) handler om alle foreldres instinktive ønske om at barna skal like – og spise opp – innholdet i matpakken sin.