En kongelig invitasjon

Sendt inn av
Anorak
Kunde
Byggtorget
Medieplassering
Facebook + Setesdølen og Vennesla
Bakgrunn Byggevarekjeden Byggtorget skal i løpet av 2018/19 relansere over 100 butikker med nytt butikkonsept rundt om i landet. Oppgaven Skape oppmerksomhet og begeistring rundt åpningene lokalt. Strategi De fleste Byggtorget-butikkene ligger litt utenfor allfarvei, hvor det ikke skjer all verdens. Hva om vi kunne fikse storfint besøk? Idé Invitere Hans Majestet Kongen til åpningsfesten. Og fortsette å gjøre det for hver ny butikk som skal åpnes. Kampanjen rullet ut på de lokale Byggtorget-butikkenes egne Facebooksider, og som printannonser i lokalaviser.

Bidragsytere

  • Ellen Hilleren
    Prosjektleder
  • Lars Holthe
    Art Director
  • Peter Power
    Tekstforfatter
  • Yngve Nilssen
    Grafisk Design
  • Rune Roalsvig
    Konsulent
  • Rune Kongsro
    Filmfotograf
  • Darri Thorsteinsson
    Annet (må beskrives)
  • Per Ivar Harila
    Ansvarlig hos kunde
  • Jens Bjørklund
    Art Director
  • Kasper Amundsen Tuvnes
    Art Director
  • Nökkvi Thorsteinsson
    Annet (må beskrives)