En mer spiselig Bed.Pres.

Px Lamwgp sweco pizza 1
Px Lamwgp sweco pizza 2
Px Lamwgp image 1
Px Lamwgp image 3
Sendt inn av
TRY
Kunde
Sweco
De store ingeniørselskapene kniver om å kapre de beste talentene fra landets høyskoler og universiteter. Derfor reiser selskapene rundt på skolene og holder sine bedriftspresentasjoner for studentene - en såkalt bed.pres. - og lokker med gratis øl og pizza. Noe studentene motvillig blir med av hensyn til egen lommebok. For å gjøre noe litt mer overraskende for årets NTNU-studenter - og mer bærekraftig enn å reise landet rundt i fly - valgte vi å heller la studentene selv velge når og hvor de ville fordøye vårt budskap. Vi lanserte rett og slett en egen vegetarisk Sweco Pizza - i samarbeid med Trondheims beste pizzarestaurant Una Pizzeria - så studentene kunne nyte pizzaen i ro og mak, og selv lese på esken hvorfor de burde vurdere Sweco som fremtidig arbeidsgiver. Og solgte den til NTNU-studenter til en svært gunstig pris. Med annonsering i sosiale medier rettet mot studenter på eller nær NTNU, holdt vi annonsebudsjettet magert og effektivt. Digg for studentene og digg for miljøet!

Bidragsytere

  • Even Moseng
    Art Director
  • Kenneth Lamond
    Tekstforfatter
  • Sven Jensen
    Konsulent
  • Marte Heiersted
    Prosjektleder
  • Terje Johansen
    Designer
  • James Martin
    Animation & Music
  • Johanne Lunde
    Produsent
  • Sander Svardal
    Performance marketing manager
  • Peter Hagen
    Communications Director
  • Julie Irgens
    Communications Manager
  • Thomas Fuglem
    Designer
  • Lars Rimstad
    Rådgiver Sosiale Medier