ER DU KLAR FOR PARTY PÅ PARTYBÅTEN-QUIZ???

32667 77251 original
Sendt inn av
Anorak
Kunde
Stena Line
Medieplassering
Facebook
Stena Line relanserte i høst konseptet “Partybåten”. De ville ha oppmerksomhet på Facebook og få gamle og nye venner om bord på skuta. Partybåten er glamorøst på en litt cheesy måte, det er guilty pleasures og det er god stemning, beregnet på folk mellom 20 og 40. Nostalgitripping er en felles hobby for de fleste mellom 20-40, og Stena Line inngår ofte i den nostalgitrippen (med underholdning som Boney M og Dr. Bombay) Det gjør også billig bugg, pizzafyll, Mot i brøstet og gameshows. Derfor lagde vi “Er du klar for party på partybåten-quiz”, et ti episoders gameshow på facebook. Filmene skulle representere båten, et upretensiøst fristed der man har det gøy. De er laget over samme internett-lest, med overraskelser i hver episode. Man svarte på relevante spørsmål og kunne (hvis man var smart) vinne billetter. I tillegg fikk man servert Stena Lines USP'er som utømmelig buffet, spa og uendelige shoppingmuligheter.  Kampanjen bidro til at billettsalget hadde en økning på 25% i forhold til samme periode i fjor. Sesong 2 starter i disse dager.

Bidragsytere

  • Eirik Johansen
    Klipp
  • Kasper Amundsen Tuvnes
    Tekstforfatter
  • Yngve Nilssen
    Grafisk Design
  • Jens Bjørklund
    Art Director
  • Darri Thorsteinsson
    Klipp
  • Erlend Dal Sakshaug
    Klipp
  • Rune Roalsvig
    Konsulent
  • Velcrux
    Produksjonsbyrå
  • Ellen Sørnes Hilleren
    Prosjektleder
  • Merete Rogstad
    Prosjektleder