Et år i kaffekontekst

Oxp Nxp Do Coop Kaffe presentasjonsboard
Sendt inn av
ANTI
Kunde
Coop Kaffe
Konflikter. Hva hadde vel media vært uten? Helt siden 1953, da Coop Kaffe kom på markedet, har målet vært å sørge for at alle skal kunne ha gode samtaler over en god kopp kaffe. Men ser man på konfliktnivået i norske nettaviser i dag, er det lett å føle at den gode samtalen er truet. Med mantraet «Alle samtaler kan bli en god samtale» i bakhodet, bestemte vi oss i januar 2020 for å gjøre dette året til et år i kaffekontekst. Så må vi vel innrømme at 2020 i all hovedsak ble et år i Korona-kontekst (NB: vi valgte bevisst å holde oss unna saker med Korona som tema), så ga vi oss ikke, og lette hver uke etter nyhetssaker med to tydelige motparter som kunne hatt godt av en uanstrengt prat over en kopp Coop Kaffe eller to.

Bidragsytere

  • Per Kristian Voss Halvorsen
    Rådgiver
  • Christian Hygen
    Kreativ leder, kreatør
  • Per Erik Jarl
    Kreativ leder, kreatør
  • Markus Støle
    Kreatør
  • Mathilde Sjulstad
    Formgiver
  • Gerd Stangeland
    Kreatør
  • Nina Bugge
    Kreatør
  • Maria Myhre
    Motion graphics
  • Hege Nalum-Utaker
    Prosjektleder
  • Per-Olav Andersen
    Ansvarlig hos oppdragsgiver
  • Christoffer Nergård
    Medierådgiver
  • Malin Riddleback
    Digital rådgiver