Eventyrlige Fargerike

Sendt inn av
Futatsu Industries
Kunde
Fargerike
Medieplassering
Side 2 blogg, digitalt nettverk RTB, Interiørmagasin
OPPGAVE: Hva kan vi foreta oss for å vise det norske folk at vi har teknisk fagkunnskap og estetisk kompetanse god nok til å fargelegge Norge? MÅL: Bidra til å engasjere interiørinteresserte nordmenn og posisjonere Fargerike utover det den salgsrettede medieplanen for 2014 evnet å bidra til. UTFORDRING: Å engasjere et interiørbevisst publikum i den litt høytsvevende merkeambisjonen om å være markedslederen som fargelegger Norge og som gjør norske interiørdrømmer om til eventyr. LØSNING: Invitere interiørinteresserte nordmenn til å fargelegge rorbuer i Lofoten gjennom digitale moodboards. RESULTAT: Å fargelegge kulturarven i annet enn rødt og okergult, skapte et enormt engasjement, både hos de interiørinteresserte og pressen.

Bidragsytere

  • Lina Nordland
    Art Director
  • Pål Roska Danielsen
    Art Director
  • Anja Nordbø
    Prosjektleder
  • Hågen Pettersen
    Konsulent
  • lloyd Brazier
    Byråproducer
  • Håkon Mathiesen
    Webdesign
  • Marcela Urbano
    Grafisk Design
  • Fabrice Bats
    Grafisk Design
  • Cecilie Authén
    Grafisk Design
  • Copyleft Selutions
    Webutvikling
  • Therese Glimskar
    Annet (må beskrives)
  • Kristian Sørli
    Ansvarlig hos kunde