Fedre for Bieber

Sendt inn av
Kitchen/ NewWork
Kunde
Fresh Fitness
Medieplassering
Facebook
Justin Bieber kom til Norge for å holde en eksklusiv, lukket konsert på Chatau Neuf i Oslo. Ingen billetter var til salgs, men som sponsor fikk Fresh Fitness tilgang til noen få billetter. Problemet var at fansen til Justin Bieber ikke er målgruppen til Fresh Fitness da de er for unge til å kunne bli medlem på senteret. Derfor arrangerte vi konkurransen “Fedre for Bieber”. En konkurranse der fedre måtte konkurrere om bieberbilletter til sine døtre. På denne måten kunne vi dra nytte av Biebers ekstremt dedikerte fanskare for å få potensielle kunder til å besøke sin lokale Fresh Fitness. Døtre fra alle kanter av landet rekrutterte fedrene sine til å møte opp på sin lokale Fresh Fitness på kampdagen. Filmen som ble laget for å promotere konkurransen på facebook ble det mest sette og delte innlegget i Fresh Fitness historie.

Bidragsytere

  • Aleksander Erichsen
    Art Director
  • Thea Emanuelsen
    Art Director
  • Hans Moe
    Konsulent
  • Heidi Evans
    Prosjektleder
  • Adam Grüner
    Annet (må beskrives)
  • Caroline Weseth
    Grafisk Design
  • Christelle Stangebye-Hansen
    Ansvarlig hos kunde
  • Marcus Schultz
    Fotograf