FINN – En slags butikk

21926 3e8ad original
Sendt inn av
TRY
Kunde
FINN.no
Medieplassering
Utendørs, TV-reklame, bannere i egne flater, nyhetsbrev, sosiale medier.
For å minne folk på at FINN har ALT vi tok internett ut i virkeligheten og lagde FINN som en fysisk butikk. Her kunne man vandre rundt i merkevaren og oppleve hvor mye rart, fint og nyttig FINN.no har. Resultatet ble en 400 kvadratmeters blanding av butikk, museum og opplevelsessenter – midt i Oslo sentrum. Vi brukte vinduene for å fortelle om nyheter og kampanjer, og gav hvert område på FINN sin egen avdeling og aktivitet. Butikken endret seg med sesongene, vi folierte gulv, byttet utstillinger og hadde en egen ansatt som jobbet i 100% stilling for å fylle butikken med nye ting fra FINN.

Bidragsytere

  • Annette Werner
    Prosjektleder
  • Sebastian Rasch
    Grafisk Design
  • Philip Notland
    Art Director
  • Minsk
    Annet (må beskrives)
  • Josefin Studios
    Annet (må beskrives)
  • Pål Smitt-Amundsen
    Webutvikling
  • Sebastian Prestø
    Tekstforfatter
  • Knut Skåla
    Webutvikling
  • Anders Holm
    Tekstforfatter
  • Morten Harnang
    Webutvikling
  • Ole Hustad
    Konsulent
  • Elise Kaspartu
    Prosjektleder
  • Helge Gjertveit
    Konsulent
  • Astrid Maria Sætren
    Scenograf
  • Mona Larsen
    Prosjektleder
  • Janne Jacobsen
    Ansvarlig hos kunde