FINN – En slags butikk

Sendt inn av
TRY
Kunde
FINN.no
Medieplassering
Utendørs, TV-reklame, bannere i egne flater, nyhetsbrev, sosiale medier.
For å minne folk på at FINN har ALT vi tok internett ut i virkeligheten og lagde FINN som en fysisk butikk. Her kunne man vandre rundt i merkevaren og oppleve hvor mye rart, fint og nyttig FINN.no har. Resultatet ble et 400 kvm stort event du kunne gå inn i – midt i Oslo sentrum – fra mars til desember. Vi brukte vinduene for å fortelle om nyheter og kampanjer, og gav hvert område på FINN sin egen avdeling og aktivitet. Butikken ble også en arena for internfester, pressekonferanser og events (bla.a. brudekjole, sykkel og juletorg).

Bidragsytere

  • Astrid Maria Sætren
    Scenograf
  • Minsk
    Annet (må beskrives)
  • Mona Larsen
    Prosjektleder
  • Josefin Studios
    Annet (må beskrives)
  • Janne Jacobsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Pål Smitt-Amundsen
    Webutvikling
  • Sebastian Prestø
    Tekstforfatter
  • Knut Skåla
    Webutvikling
  • Anders Holm
    Tekstforfatter
  • Morten Harnang
    Webutvikling
  • Ole Hustad
    Konsulent
  • Annette Werner
    Prosjektleder
  • Elise Kaspartu
    Prosjektleder
  • Sebastian Rasch
    Grafisk Design
  • Helge Gjertveit
    Konsulent
  • Philip Notland
    Art Director