Finn Gullbilletten

Sendt inn av
SMFB
Kunde
Freia
Medieplassering
vg.no
I butikkampanjen ble det gjemt 100 fysiske Gullbilletter i papiret på Freia-sjokolader. På nett laget vi et kappløp der brukerne måtte samarbeide for å få åpnet alle sjokolade-bannerne. Det skapte enormt engasjement og hele 26 % av alle som så banneret åpnet det. På bare litt over tre timer åpnet 87.000 unike brukere 390.000 bannere for at en av dem skulle få Gullbilletten, som lå i den aller siste.

Bidragsytere

  • Magnus Høgberg Hansen
    Art Director
  • Pål Høyer-Andreassen
    Tekstforfatter
  • Christian Steen
    Konsulent
  • Stina Norgren
    Annet (må beskrives)
  • Fredrik Gunstad
    Grafisk Design
  • Magnus Snickars
    Grafisk Design
  • Good Morning
    Produksjonsbyrå
  • Vibeke Wiedswang
    Prosjektleder
  • Christoffer Lorang Dahl
    Annet (må beskrives)
  • Nina Skotte
    Ansvarlig hos kunde
  • Magnus Berger
    Ansvarlig hos kunde