Finn Perlene

13363 e1b23 original
13366 db1fe original
13369 f6d5c original
13372 16b34 original
13378 25b4b original
13384 243d3 original
13387 e51b8 original
Sendt inn av
LOS&CO
Kunde
VisitSweden
Medieplassering
Online
Finn Perlene Oppgave: VisitSweden ønsket å få flere besøkende til Bohuslän i skuldersesongen (Vår og Høst). Innsikt: De fleste nordmenn i målgruppen (Østlandet) kjenner Bohuslän godt, og at flotte steder ligger som perler på en snor. Men, stort sett besøker de kun svenskekysten om sommeren og da gjerne med båt. Idé: Bohuslän er like flott fra land som fra vann. Løsning: Vi laget en konkurranse hvor man skulle kjøre forskjellige strekninger i Bohuslän med Google Street View hvor målet var å finne frem til en hovedperle. Hovedperlen var et hotellopphold på stedet du hadde funnet. Underveis på turen i Google Street View kunne du også finne bonusperler som du kunne samle og løse inn når du tok turen i det virkelige liv.

Bidragsytere

  • Tina Rygh
    Tekstforfatter
  • Kim Gothard Taanevig
    Art Director
  • Arnt Christian Scheele
    Byråproducer
  • Frederik Horn
    Konsulent
  • Cecilie Ringen
    Prosjektleder
  • Jannecke Østvold Møller
    Prosjektleder
  • Andreas Ljones
    Ansvarlig hos kunde
  • Unfold
    Produksjonsbyrå
  • LOS&CO
    Reklamebyrå
  • Joachim Skageng
    Producer
  • Simen Brekken
    Webutvikling
  • Eric Lauritzen
    Webdesign