Fly med oss

Sendt inn av
Creuna AS
Kunde
Avinor
Medieplassering
Egen kampanjeside på TV2.no. Alle TV2s redaksjonelle flater, inkludert 15 kveldsendte TV-programmer og 46 flyplass events
Medalje
Gullblyanten 2014
Diplom, Stunt/Event
Nordmenn nyter luksusen av at hele landet er tilgjengeliggjort for bosetting, turisme og lokalt næringssliv. Det har gjort Norge til et av verdens beste land å bo i, og er noe vi er stolte av. Avinors 46 flyplasser gjør dette mulig og er en nøkkelbrikke i vår distriktspolitikk. Utfordringen er at denne overordnede historien forsvinner i møte med hverdagslige utfordringer som forsinkelser og flygelederstreik. Vår oppgave var å bygge kjennskap og kunnskap i befolkningen om Avinors samfunnsrolle, skape intern stolthet og bevise selskapets verdi overfor politiske beslutningstakere. Løsningen ble “Fly med oss”, Norge fra lufta – fra flyplass til flyplass. Gjennom et 3 uker langt event, ble Norge dokumentert fra et nytt perspektiv - fasilitert av Avinor og distribuert i alle TV2s redaksjonelle kanaler. Eventene som fant sted på de 46 flyplassene, på fjelltoppene, på fotballstadionene, og overalt hvor nordmenn bor – ble avgjørende for konseptets gjennomslagskraft. Folks fysiske involvering bidro til at ”Fly med oss” ble mye mer enn en naturdokumentar.

Bidragsytere

  • Jørn-Tore Sande
    Webutvikling
  • Karianne Andersen
    Webutvikling
  • Kent Robin Haugen
    Webutvikling
  • Pål Jespersen
    Annet (må beskrives)
  • Oskar Bringager
    Annet (må beskrives)
  • Christian Alfsen
    Konsulent
  • Arne Hjeltnes
    Annet (må beskrives)
  • Merete D. Land
    Prosjektleder
  • Bjørn Endre Langeland
    Grafisk Design
  • Jonas Fredin
    Webutvikling
  • Silje Storhaug
    Annet (må beskrives)
  • Øystein Eriksen
    Annet (må beskrives)