Folk visuell identitet

Sendt inn av
Breakfast AS
Kunde
Folk
Folk er et splitter nytt kleskonsept som appellerer til motebevisste kvinner og menn. Et sted hvor second hand kvalitets-plagg med sjel deler utstillingsplass med de hippeste, ferskeste plaggene for unge voksne. Hos Folk er nåløyet for å slippe igjennom med brukte klær mye trangere enn hos den gjengse bruktsjappa – og kundene garanteres å finne unike plagg som kan definere personligehten deres. Hvert plagg er signert av den tidligere eieren, dette fremkommer på spesialdesignede tags. Det kreative konseptet er bygget rundt Something new/Something Old noe som gjenspeiles i innredningen, den grafiske paletten og produktene som selges der. Konseptet understrekes også i interiøret som består av en mix av nye og gjenvunnende materialer og second hand møbler. Logoen med sin markante sirkel symboliserer resirkulering, merkevareopplevelsen blir bekreftet i alle ledd.

Bidragsytere

  • Charlotte Edøy
    Grafisk Design
  • Christian Braathen
    Kreativ leder
  • Martin H. Ødegaarden
    Tekstforfatter
  • Thomas De Vries
    Konsulent
  • Marie Myrer
    AD-assistent
  • Målfrid Udness
    Prosjektleder