Førstemann til Mona

Sendt inn av
SMFB
Kunde
Mondelez Norge / Freia
Medieplassering
Facebook Live Broadcast
Medalje
Gullblyanten 2016
Diplom, Sosiale medier
Freia Twist sliter med rekrutteringen. Kjernebrukerne blir eldre, og de yngre vet ikke helt hva de skal med den. Twist har alltid vært en populær «ha med-gave» når vi nordmenn besøker hverandre. Målet ble å få flere unge til å ta med Twist på besøk istedenfor vin eller blomster. For å vise at den litt gammelmodige Twist'en er den ultimate ha med-gaven for et yngre publikum, fikk vi 75 år gamle Mona til å invitere hele Norge på middag via Facebook LIVE. Førstemann som kom seg til leiligheten hennes på Marienlyst med en pose Twist skulle få 10 000 kroner. I tillegg til å sende live fra leiligheten plasserte vi ut overvåkningskameraer og spioner på gata i det hektiske nærområdet for å ha full oversikt. Spørsmålet var bare om noen ville komme på noe så uprøvd som et reklamestunt på Facebook LIVE.

Bidragsytere

  • André Koot
    Annet (må beskrives)
  • Hans Martin Rønneseth
    Annet (må beskrives)
  • Morten Borgestad
    Annet (må beskrives)
  • Torstein Drogseth
    Konsulent
  • Lars Istre
    Konsulent
  • Vibeke Wiedswang
    Prosjektleder
  • Christoffer Lorang Dahl
    Annet (må beskrives)
  • Sondre Hårstad
    Grafisk Design
  • Magnus Snickars
    Annet (må beskrives)
  • Tone Cathrine Stenberg
    Ansvarlig hos kunde
  • Maria Sun Hansen
    Ansvarlig hos kunde
  • Sarah Sjöholm
    Ansvarlig hos kunde
  • Emanuel Gävert
    Ansvarlig hos kunde
  • Miriam Tangen Wang
    Annet (må beskrives)
  • Mexiko Media
    Produksjonsbyrå
  • Ole Jacob Andersen
    Regissør
  • Jens Bull
    Producer
  • Camilla Gjendem
    Annet (må beskrives)
  • SMFB
    Reklamebyrå
  • Birgitte Christensen
    Annet (må beskrives)
  • SMFB Engine
    Annet (må beskrives)
  • Sverrir Brynjolfsson
    Annet (må beskrives)
  • Anni Eliassen
    Annet (må beskrives)
  • Christian Raae
    Annet (må beskrives)