Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
DNB er digitalt tilstede for en halv million nordmenn hver eneste dag, men har også et ønske om å være mer fysisk til stede for kundene sine. Deres sterkeste konkurransefortrinn er tross alt å være menneskelig til stede gjennom 200.000 kundemøter i året.
Fysisk tilstedeværelse gjør at DNB evner å se hver enkelt kunde bedre. Gjennom å tilby en helt ny butikkopplevelse ønsker de å gi kunder muligheten til å møte fremtidens bank. Her vil de bli ønsket velkommen av en kundebehandler, og deretter møtt av en stor varehylle der de mest relevante produktene er utstilt, som i en dagligvarebutikk. Her brukes designet av 60 unike typografiske illustrasjoner til å forenkle og hjelpe kundene til å forstå bankproduktene. Bankrådgivere bruker produktinformasjon fra produktveggen til å gi veiledning og som samtalestarter. Det igjen forsterker helhetsopplevelsen av en lett tilgjengelig bank som er til stede for dem.
Tilbakemeldingen fra kundene har vært overveldende. Kundene er veldig fornøyde med de nye butikkene og designet av produkteskene. Totalt sett: 84 % av kundene gir enten terningkast 5 eller 6, og majoriteten gir en 6’er (snitt 5.4) i en Ipsos-undersøkelse.