Fra orange til lilla!

Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
NetCom, TeliaSonera Norge AS
Medieplassering
Clear Channel og JCDecaux
I vinter tok Telia grep om profilen til NetCom og gjorde det karakteristiske oransje om til lilla. Vi måtte raskt få etablert dette, for at folk skulle forstå at vi var den samme selv om fargen og logoen var ny. Først bombarderte vi bybildet med det som tilsynelatende var en motekampanje med overdrevent mye lilla i seg, og når folk hadde fått med seg at lilla hadde gjort sitt inntog, kastet vi oss på bølgen. På denne måten fikk vi lansert noe så uinteressant som ny logo og ny farge på en NetComsk måte.

Bidragsytere

  • Annette Eidesen
    Ansvarlig hos kunde
  • Tore Woll
    Kreativ leder
  • Kjetil Wold
    Annet (må beskrives)
  • Fredrik Melby
    Annet (må beskrives)
  • Martin Y Stousland
    Annet (må beskrives)
  • Tine Moe
    Annet (må beskrives)
  • Pål Laukli
    Fotograf
  • Anti
    Producer
  • Janne Espevalen
    Konsulent
  • Tore Woll
    Tekstforfatter
  • Erlend Klouman Høiner
    Art Director
  • Rune Tyvold
    Grafisk Design