Fyll Ullevaal Stadion

Sendt inn av
TRY
Kunde
DNB
Som en del av DNBs sosiale ansvar knyttet til økonomiske forskjeller og kapitalgapet mellom kvinner og menn, er de hovedsponsor av kvinnelandslaget i fotball. Til tross for at det norske kvinnelandslaget vinner mer enn herrelandslaget, spiller de altfor ofte de store og avgjørende kampene for nesten helt tomme tribuner. Så hvorfor stiller ikke publikum opp? Ingen har satt fingeren tydeligere på nettopp det, enn Lise Klaveness da hun talte Fifa midt imot, i Quatar. Fellestrekkene med DNBs budskap i forhold til #huninvesterer var såpass påfallende, at vi så en ypperlig mulighet til å peke på: at den nært forestående landskampen mot New Zealand - også er en kamp for like rettigheter.

Bidragsytere

  • Benedicte Svartdahl Killi
    Kreatør
  • Petter Jahre
    Kreatør
  • Mathias Sandvik
    Kreatør
  • Egil Pay
    Kreatør
  • Kristina Skogen
    Konsulent
  • Vilje Mohn
    Prosjektleder
  • Gabriela Lunde
    Digital rådgiver
  • Elisabeth Søråsen
    Planner
  • Trine Olsen
    Prosjektleder
  • Kavar Singh
    Regissør
  • Niels Windfeldt
    Regissør
  • Lasse Nyhaugen
    Produsent
  • Henrik Pedersen
    Klipp
  • Mette K. Olsen
    Kundekontakt
  • Tina Wesselsen
    Sponsoransvarlig
  • Aina Lemoen Lunde
    Markedsdirektør
  • Lise Klaveness
    Inspirasjon