Game on

Sendt inn av
Anorak
Kunde
Komplett
Medieplassering
TV, Online og Some
Ekstern url
http://Komplett.no/
Komplett.no har lenge vært gamernes go-to-sted for å kjøpe spill og spillutstyr. Men de siste årene har de opplevd økt konkurranse fra aktører i både inn- og utland med store markedsbudsjetter. Med denne kampanjen ønsket Komplett.no å bevise at de er på gamernes parti, men samtidig nå ut bredt. Derfor laget vi en kampanje med 2 hoveduttak: 1) En film til TV og internett som skulle vise ikke-gamere hvordan det føles når man blir bedt om å sette på pause eller skru av. En hilsen fra gamere til ikke-gamere. 2) Filmer rettet mot gamere (på blant annet Twitch og Youtube) som tar utgangspunkt i hovedfilmen, men som snakker med et språk og med referanser som bare gamere forstår. PS. Hvorfor cowboy lurer du på? Det er fordi cowboy-spillet «Red Dead Redemption 2» er et av de mest populære spillene fra 2019. Og er også en sjanger som flere enn gamere kan relatere seg til.

Bidragsytere

  • Witold Skalski
    Ansvarlig hos kunde
  • Fredrik Jonsäter
    Lyd
  • Daniel Voldheim
    Annet (må beskrives)
  • Hallvard Fjeldbraaten
    Tekstforfatter
  • Karin Berg
    Ansvarlig hos kunde
  • Martin Pedersen
    Musikk
  • Magne Lyngner
    Producer
  • Janne Espevalen
    Konsulent
  • Eli Mari Sandal
    Annet (må beskrives)
  • Kristina Tallaksen Flaten
    Prosjektleder
  • Julien Alary
    Annet (må beskrives)
  • Katrine Berget
    Prosjektleder
  • Ben Canny
    Klipp
  • Trude Nilsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Jens Petter Aarhus
    Art Director
  • Erlend Dal Sakshaug
    Annet (må beskrives)
  • Ingvild Aslaksen Sande
    Ansvarlig hos kunde
  • Jakob Marky
    Regissør