Generasjon Y

Sendt inn av
TRY
Kunde
Ringnes
Medieplassering
TV2 mm
Medalje
Gullblyanten 2013
Bronse, Håndverk
Kjært barn har mange navn og generasjonen som nå vipper over i tyveårene blir døpt på nytt annenhver uke. Generasjonen, som er hovedmålgruppen til Imsdal, blir både hetset og hyllet, og nettopp dette bakteppet er grunnlaget for Imsdals reklamefilm. Annonsøren tar del i karikeringen av målgruppen, de tar for seg kritikken men snur det til å kreditere målgruppen i alle utfordringene de står ovenfor. For en av de største tendensene vi kan se hos denne generasjonen er at de ofrer blod, svette og tårer for å skape noe nytt på egenhånd. Imsdal heier fra sidelinjen -og minner dem på å få i seg nok vann på veien.

Bidragsytere

  • Kristoffer Borgli
    Regissør
  • Sara Hødnebø
    Art Director
  • Magne Lyngner
    Producer
  • Petter Bryde
    Tekstforfatter
  • Mari Grundnes Paus
    Annet (må beskrives)
  • Caroline Ekrem
    Tekstforfatter
  • Thorbjørn Ruud
    Art Director
  • Eivind Moe
    Konsulent
  • Cecilie Thue
    Prosjektleder