Generasjon Y

Sendt inn av
TRY
Kunde
Ringnes
Medieplassering
TV2 mm
Imsdal ønsket å fornye konseptet "Får kroppen nok vann, er du klar for alt." Bakteppet er at de vil øke fokuset på at ungdom bør drikke mer vann, når salget av lettbruss øker og øker. Ingen generasjoner har fått flere merkelapper enn dagens unge. Det finnes knapt den hovedoppgave i sosiologi som ikke beskriver dem med nye termer. Skal man rekke å være alle disse merkelappene, trenges det påfyll av vann for å holde kroppen gående.

Bidragsytere

  • Caroline Ekrem
    Tekstforfatter
  • Sara Hødnebø
    Art Director
  • Eivind Moe
    Konsulent
  • Cecilie Thue
    Prosjektleder
  • Kristoffer Borgli
    Regissør
  • Magne Lyngner
    Producer
  • Mari Grundnes Paus
    Annet (må beskrives)
  • Thorbjørn Ruud
    Art Director
  • Petter Bryde
    Tekstforfatter