Gevita She

Sendt inn av
TRY
Kunde
Orkla Health
Gevita skulle høsten 2020 lansere et nytt kosttilskudd for kvinner i overgangsalder. Vi vet at dette påvirker halvparten av befolkningen, og likevel er det fremdeles tabu og noe som snakkes lite om både i offentligheten og privat. Mange kvinner etterlyser mer informasjon og at tema overgangsalder skal diskuteres og snakkes mer om, enn det som gjøres i dag. Overgangsalderen er noe som kommer uventet, og når det inntreffer er det ekstra forvirrende og frustrerende, fordi ingen snakker om det. Dette gav oss en mulighet til å snakke om noe helt nytt. Og snakke om det på en helt ny måte. Rett ut. Annonsene ble publisert i Hjemmet, Kamille, Norsk Ukeblad, Allers, KK og Tara.

Bidragsytere

  • Susanne Hovda
    Tekstforfatter
  • Marius Aasen
    AD
  • Yngve Holtberget
    Konsulent
  • Yvonne Sollihagen
    Prosjektleder
  • Anne Valeur
    Stillsfotograf
  • Krister Svensli & Silvia Rossi
    Regi & produksjon
  • Anne Birgitte Nesse
    Designer
  • Tommy Lybekk
    Designer